مشهد، پیشرو در گرافیک مقاومت معرفی فیلم‌های بلند داستانی جشنواره کودک اصفهان + اسامی فیلم ترسناک «جیغ ۷» در راه سینما ایده درخشان دزدیدن پول مترجم از کی عملی شد؟ | درباره بی مهری همیشگی به مترجمان و حق وحقوق آن‌ها گفتگو با هوش مصنوعی «مایکروسافت کوپایلوت» درباره «فرهنگ و ادبیات مشهد» جایگزین ترانه علیدوستی در نسخه ترکیه‌ای «شهرزاد» کیست؟ + عکس طناز طباطبایی در «نفس‌خور» فیلم جدید محمد کارت هیئت انتخاب سی‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی را بشناسید حداقل دستمزد کارگردانی مستند چقدر است؟ بازگشت «دنیل دی لوییس» به سینما با «شقایق» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ واکنش شاعر افعانستانی به حمله موشکی ایران به مواضع صهیونیستی: این نصرت حق معنی و تفسیر ترتیل است از سرگیری فعالیت سینما‌ها از چهارشنبه (۱۱ مهر ۱۴۰۳) راهیابی ۴ فیلم کوتاه از باشگاه فیلم رویش مشهد به چهل‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران مجری «به افق فلسطین» به آنتن بازگشت
سرخط خبرها

محمدرضا گلزار با «پانتولیگ» به تلویزیون می‌آید+زمان پخش و تیزر

  • کد خبر: ۱۹۸۹۸۵
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
محمدرضا گلزار با «پانتولیگ» به تلویزیون می‌آید+زمان پخش و تیزر
محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون با مسابقه‌ای با عنوان «پانتولیگ» به شبکه سه می‌آید.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی پیش اعلام شد «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار در حال تولید است و حالا خبر‌ها حاکی از رسیدن احتمالی این برنامه به آنتن زمستان شبکه سه سیماست.

این مسابقه با محوریت بازی پانتومیم و به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی تهیه‌کننده سابق برنامه‌های «خندوانه» و «ستاره‌ساز» روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

برنامه پانتولیگ، یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که در آن شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم‌کننده با هم رقابت می‌کنند.

منبع: تسنیم

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->